Se på Tilda som havfrue. Er hun ikke søt? Motivet er fra sommerpakken til Magnolia. Jeg gikk uheldigvis glipp av denne pakken, men fikk tak i motivet likevel. Nå er dette og resten av stemplene fra sommerpakken kommet i butikkene, så mulig det blir en ny handlerunde på nettet :)

Tilda er malt med distress ink, refiller. Jeg har brukt fargene vintage photo, tattered rose, walnut stain, spun sugar, victorian velvet og weathered wood. Rundt alle kanter har jeg sydd med symaskin og svertet med distress ink i fargen walnut stain.

Jeg vet ikke hvor gratulerer stempelet kommer fra. Alle pyntepapirene er fra Maja design. Når jeg var på ferie tidligere i sommer kjøpte jeg så mange mønsterark at jeg har sikkert nok frem til jul :) Men kjenner jeg meg selv rett så er det alltid noe nytt jeg har lyst på... Blir vel mer shopping likevel.

Blomstene/rosene på kortet kommer fra Wild orchid craft og halvperlene fra ebay.