mandag 28. september 2009

Magnolia

Jeg har fått ferdig et kort i kveld med et motiv av nydelige Tilda fra Magnolia. Hun er bare så søt der hun sitter med blomsten og plukker av kronblader, "skal, skal ikke...."

Motivet er malt med Distress Ink refiller. Kantene på pyntepapirene og rundt motivet er svertet med Distress Ink i fargen vintage photo. Har brukt grønn Distress Ink på bladene, som er stanset ut med en Martha Stewart bladpunch.
Pyntepapirene kommer fra Melissa Frances, som er en av mine favoritter når det gjelder ark. Swirl av merket Prima og roser fra Whild Orcid Crafts. Har også pyntet med halvperler kjøpt på ebay og egenproduserte pyntenåler.

Bak motivet har jeg plassert en liten kakeserviett. Motivet er festet med limputer. Silkebånd kjøpt hos Norby fargehandel (hobbyavdelingen) i Bergen



Ønsker alle en fortsatt fin kveld. Takk for at du tok en tur innom bloggen min.


4 kommentarer:

May-Bente sa...

Kortet ditt var utrolig flott!!
Herlig design, ja...elsker alt ved det!!!

Klem:))

Bente sa...

Nydelig kort, de er så flotte alle du lager - du skulle lagt ut flere av dem :)
Takk for sist, jeg storkoste meg - gleder meg til neste gang allerede :)
Håper du her en fin kveld!
Klem, Bente

Cecilie sa...

Nydelig kort i herlige farger:-)

Anonym sa...

Hi there! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back often!