fredag 30. april 2010

Konfirmasjon- WoJ

Da er jeg tilbake med et nytt kort. Jeg har for det meste laget konfirmasjonskort de siste ukene. Jeg har noen få kort igjen, så er jeg ferdig med årets konfirmasjonskortproduksjon.

Motivet på kortet er fra Whiff of Joy. Jeg har malt med Distress ink, refillers. Rundt kantene på motiv og paneler har jeg sydd med symaskin og svertet med Distress ink, i fargen Walnut Stain. Tekststempelet er fra Stempelglede.
Kortet er pyntet med blonder, halvperler, charms, pyntenåler og blomster. Rosene kommer fra Whild Orchid Crafts og de store blomstene er kjøpt på Papirloftet.

Ønsker alle en god helg :)


5 kommentarer:

Papirdilla sa...

Rett og slett nyyyyyydelig! For noen herlige farger.... Motivet er perfekt malt og kortet er virkelig vakkert dekorert:) Heldige konfirmant som får dette.

God helg!

Klem,
Hanne

Camilla sa...

Nyydelig konf kort Audhild!! Så sart og vakkert:)
God helg!:))
Klemmer fra Camilla

Yvonne sa...

For et lekkert kort! Herlige duse farger, og motivet er jo så nydelig malt. Knallfint, ble det.
Håper du får en super helg!
Klem

Lill sa...

Nydelig..flotte farger og flotte detaljer!
ha en flott helg
klem

Meretekj sa...

Nydelig kort!
Har sett i bloggen din, og her var det virkelig mye lekkert!