søndag 13. februar 2011

Magnolia: Julekort

Da var det på tide å komme igang med februarkortene til Hjertebodens juleblogg. Målet er fremdeles å lage 3 julekort hver måned. Da slipper jeg forhåpentligvis stress i desember. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt opplagt til å lage julekort for tiden. 

På dette kortet har jeg brukt et av stemplene fra Magnolia kittet som kom rett før jul. Jeg synes denne Tildaen er så søt og perfekt til julekort. Motivet er malt med distress ink, refiller. Alle kantene er svertet med distress ink, og deretter sydd med symaskin.
Pyntepapirene kommer fra Maja design. Jeg har brukt masse pynt på kortet mitt denne gangen også. Hjertene og pepperkakene er stanset ut med qk. Deretter har jeg påført blank crackle paint og glitterlim. Blomster fra Prima og Kort og Godt. Rosene er fra Wild Orchid Craft.
 Bak motivet har jeg plassert en stor kakeserviett. Tag fra panduro. Denne er pyntet med hyssing og et metallhjerte.
Da har jeg bare 2 julekort igjen denne måneden. Motivene er ferdig malt, så det er bare å sette igang med å lage selve kortet. Først må jeg bli ferdig med 2 kort for Belles n' Whistles.

5 kommentarer:

Bente sa...

Opplagt til julekort eller ikke - lekkert var det iallefall ♥
Nydelig pyntet og flott oppsett!
Klem, Bente

Marianne-db sa...

Nydelig julekort! Utrulig flott fargelegging og for en skjønn Tilda! Denne har jeg ikke sett før. Deilig å være tidlig ute med julekorta!

Janine - Ellabella sa...

WOW!!! Beautiful card! AWESOME coloring on the image and the papers are so beautiful.
Janine

Christina C. sa...

What a MAGNIFICENT card, Audhild!!!
Your Tilda is colored to perfection and the details are soooooo stunning. A work of art for sure!

Heidi sa...

Kjempenydelig kort med mange koselige detaljer :)