søndag 24. april 2011

Julekort nr.2 i april

 Her kommer mitt andre julekort til Hjertebodens juleblogg denne måneden. Det er på tide å bli ferdig, for det er ikke så mange dagene igjen av april. Julekortet har ligget ferdig en stund, men jeg har rett og slett ikke orket å oppdatere bloggen. Jeg lider av bloggtørke for tiden. Håper den snart er over :)
 Kortet jeg har laget er inspirert av Minna. Motivet jeg har brukt er fra WoJ. Jeg har malt med distress ink, refiller. Kantene er svertet med distress ink, walnut stain, deretter har jeg sydd på symaskin. Til slutt malte jeg med hvit akrylmaling.
 Papirene på kortet er fra restekassen. Godt å få brukt opp litt av det jeg har liggende, det er bare så synd at det aldri kommer til å bli tomt i den skuffen. Kortet er pyntet med tau, charms, blonder, halvperler, roser og blomster. Teksten er klistremerker.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.
Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

4 kommentarer:

Marlies sa...

Wow what a gorgeous card!! Super cute image, lovely soft colours and gorgeous details!!
hugs, Marlies

Riet sa...

So beautiful,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Janine - Ellabella sa...

This is absolutely gorgoues!
Love every single detail, it´s amazing! Janine

Anonym sa...

I beloved up to you will receive performed right here. The caricature is tasteful, your authored subject matter stylish. however, you command get bought an impatience over that you would like be turning in the following. unwell indisputably come further beforehand again since precisely the similar just about a lot incessantly inside of case you shield this increase.