mandag 13. juni 2011

Stempelglede: Takkekort

 Jeg har kost meg med stemplene fra den nye stempelglede plata min.
 Har fargelagt to motiv til, i tillegg til dette. Har imidlertid ikke fått laget kort med de enda. Jeg gleder meg til å sette igang.
 Dette nydelige motivet er fargelagt med distress ink, refiller.
Har også brukt litt glitterlim på blomstene
 Mønsterarkene er fra Melissa Frances.
Har brukt en Magnolia doohickey for å stanse ut hjerteborden
 Rosene er fra Wild Orcid Crafts.
 Kortet kan lukkes ved hjelp av et silkebånd.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.
Ønsker alle som er innom en fin dag


9 kommentarer:

Janine - Ellabella sa...

Just let me say WOW!!! I have no words for this.. I am speechless!! LOL...
Very creative and WOW!!! BEAUTIFUL!!

Åse-May sa...

Fantastisk nydeligt kort i herlige farger og oppsett.

nicolet sa...

WOW gorgeous!!
Hugs nicolet

Hildegunn sa...

Lekkert kort du har laget! Stemplene er jo sååå flotte!

Ønsker deg en fin mandag!
Klem

Wildehilde sa...

Oooh what a lovely Card!!!!!! Love it!!!!!!
Great Job!!!!

Camilla sa...

"Sukk"!!! Så vakkert Audhild! Du maler som en drøm!! Helt nyydelig:))
Gleder meg til å se de andre Stempelglede-kortene dine som kommer!
Klem, Camilla

Angella sa...

Så vakkert kort... nydelig farger du har brukt på mønsterpapirene...

Angella

Tuppenshobbyblogg sa...

Rett og slett helt nydelig kort !!!
Du lager bare sååå mye fint !

Anonym sa...

I’m impressed, I need to say. Really not often do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me inform you, you have got hit the nail on the head. Your concept is outstanding; the difficulty is something that not enough individuals are speaking intelligently about. I am very glad that I stumbled across this in my search for something referring to this.