fredag 8. juli 2011

Magnolia: Julekort nr.1 i juli

 Nå er jeg igang med julekortene for juli.
Jeg måtte bare lage et shakerkort denne gangen også.
Inni shakerdelen (over motivet) har jeg brukt hvitt glitter og små sølvfargede stjerner fra Panduro.
 Nydelige Tilda er malt med distress ink, refiller.
Blondene å kjolen er pyntet med glitterlim. Rundt diesen på motivet har jeg pyntet med liquid pearls.
 Mønsterarkene er fra Vibeke Spigseth.
Perleranken og pyntebærene er fra Kort og Godt.
Roser fra Wild Orchid Crafts.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.

3 kommentarer:

Christina C. sa...

A gorgeous work of art!!!!!

Janine - Ellabella sa...

OH wow Audhild. this is beyond stunning. I absolutely love every little detail and your colouring is outstanding. Beautiful work!!!

Anonym sa...

What i do not realize is if truth be told how you're now not really a lot more smartly-appreciated than you may be right now. You are so intelligent. You know therefore significantly relating to this topic, produced me for my part believe it from so many various angles. Its like men and women don't seem to be interested unless it’s something to accomplish with Woman gaga! Your own stuffs nice. Always take care of it up!