mandag 28. november 2011

BnW: Julekort

 Her er et DT kort jeg har laget for Belles 'n Whistles.
Kortet er et bidrag til utfordringen som foregår inne hos BnW akkurat nå. Dersom du ikke allerede har laget et kort til utfordringen vår, har du fortsatt muligheter til å være med.
Det nydelige stempelet jeg har brukt er fra den nye julekolleksjonen til BnW. Det kan kjøpes her.
Jeg har fargelagt med distress ink, refillers og påført litt glitterlim.
Jeg har svertet alle kantene på kortet og deretter sydd med symaskin.
Mønsterarkene er div. rester.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.
Dette kortet kan du også finne i Hjertebodens Juleblogg

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig julekort!!

Christina C. sa...

WOWZERS!!!!!!!! This card is a magnificent work of art.....heavenly!!!!!!!

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

May-Bente sa...

Kortet ditt var fantastisk!!! Wow!!

Klem fra meg::)

Aina sa...

Rett og slett nydelig! :)

Stempeltiger sa...

This is really GORGEOUS Audhild.
Love the sweet image, your fantastic colouring, the beautiful paper and the sweet details.
Wonderful work.
Wishing you a nice sunday.
Hugs, Swantje

Cino sa...

Så flott kort du har laget. Nydelige farger, og et virkelig flott motiv.