mandag 13. februar 2012

EHA Challenge: Hearts

Det er tid for en ny utfordring hos Elphine House Australia
Utfordringen har allerede pågått noen dager, det er bare jeg som er litt seint ute med blogginnlegget mitt.
Utfordringen denne gangen er "Hearts". Der er jo både morsdag og Valentines day i disse dager.
Dersom du vil delta må du lage et kort der du bruker hjerter og et stempel designet av Elisabeth Bell.
Minner om at ufordringen hos EHA kan kombineres med andre utfordringer.
Jeg har malt det søte motivet med distress ink, refiller. 
I tillegg har jeg dekorert motivet med masse glitterlim, desverre vises ikke dette så godt på bildet.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Magnolia.
Pyntebær og den store blomsten er også fra Magnola, mens rosene er fra Wild Orchid Crafts.
Da vil jeg ønske alle som er innom en fin dag.
Jeg er tilbake med et nytt blogginnlegg i morgen.

1 kommentar:

Anna Kristine sa...

Nydelig kort! Blir heilt imponert over alt det flotte du lager.