tirsdag 3. juli 2012

Hjertebodens Juleblogg: Magnolia

Her er et nytt julekort fra meg. Dette er et av de kortene som burde vært ferdig og publisert tidligere.
Jeg ligger fortsatt litt etter med julekortene. Planen var to kort i måneden. 
Dersom jeg lager to kort til, så er jeg oppdatert igjen.
Det søte motivet er en Magnolia favoritt.
Jeg har som vanlig fargelagt med distress ink, refiller. Har også brukt litt glitterlim.
Mønsterarkene er fra Maja Design.
Bak motivet ligger en blondeserviett.
Rosene er fra Wild Orchid Crafts. Pyntebær er kjøpt i Magnoliabutikken.
Ønsker alle en fin dag.

5 kommentarer:

June sa...

For et skjønt julekort! Skjønner godt at motivet er en favoritt! Nydelig pyntet og bruk av dies!
Klem, June

Hanna sa...

Fantastiskt fint julkort, Audhild! Så otroligt härliga julfärger och blommorna är helt underbara och så vacker placerade.
Ljuvlig färgläggning av Tilda också!

ha en fin kväll!
Hanna

Christina C. sa...

Your card is phenomenal.....a work of art!!!

Anne sa...

Så nydelig! Det var jo veldig rolig, men så flott pyntet, og jeg elsker motivet. :) Lekre farger og oppsett.

Klem, Anne.

Anonym sa...

Wonderful web site. Lots of useful information here. I’m sending it to a few friends ans also sharing in delicious. And of course, thanks for your effort!