søndag 7. oktober 2012

Magnolia: Vintag

 En god kollega hadde bursdag her om dagen. 
Jeg bestemte meg for å lage en vintag til flasken.
Jeg var som vanlig ute i siste liten og ble sent ferdig, dermed ble bildene igjen tatt i lampelyset.
Tror det er på tide at jeg kjøper meg et fototelt snart, så bildekvaliteten i bloggen blir bedre.
 Det søte Magnoliamotivet er kjøpt hos Hjerteboden.
Har som vanlig malt med distress ink.
Mønsterarkene er fra Melissa Frances. Stempelet jeg har brukt på kanten av motivet er fra Stempelglede
Jeg liker "lag på lag" stilen. Har brutk flere DooHickeys fra Magnolia. 
Blomsterpynt fra Wild Orcid Crafts og Kort og Godt.

2 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG......this is P-H-E-N-O-M-E-N-A-L!
An amazing and spectacular work of art....this just blows me away!!!!

Sivic sa...

Nydelig vin tag!!
Ha en fin dag,
Klem