torsdag 7. mars 2013

Julekort i mars

Jeg har laget julekort :) 
Julekortproduksjonen har vært dårlig etter nedleggingen av Hjertebodens Juleblogg. 
Målet var å fortsette julekortproduksjonen gjennom hele året men det har ikke gått helt etter planen. Jeg laget to kort i januar, men ingen i februar. Dermed ligger jeg litt etter skjema.
Motivet på dette kortet er fra Magnolia.
Hjerteboden har forresten mange nydelige Magnoliastempler på salg.
Motivet er malt med distress ink.
Jeg har brukt masse glitter på motivet men det er vanskelig å se det på bildet.
Motivstemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.
Kortet er pyntet med blomster fra Wild Orcid Crafts og utstansede blomster fra en Magnolia DooHickey. 
En dag igjen på jobb så er det helg :)
Da er det mulighet for kortlaging 

3 kommentarer:

Stampin Mindy sa...

Gorgeous!

Marjolein sa...

She's such adorable Tilda on this card!
Love the colours you used.
Very beautiful.

Bye from the Netherlands,

Marjolein

Anonym sa...

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how can we communicate?