torsdag 5. september 2013

Rosa bokkort til baby

I kveld vil jeg vise dere et bokkort som jeg laget i sommer engang.
Bokkortet laget jeg på bestilling.
Det søte motivet er fra Belles 'n Whistles.
Jeg var designer for denne butikken for et par år siden. Desverre er Belles 'n Whistles nå lagt ned. Jeg vet ikke om det er mulig å få kjøpt dette stempelet lenger
Motivet på kortet mitt er malt med distress ink, refiller.
Deretter har jeg laget det som shakerkort. Inni har jeg glitter
Jeg tror arkene jeg har brukt er fra Fab Scraps. 
Inni boka har jeg pyntet et hjerte med blomster.
Har også laget en tag der en kan skrive en liten hilsen.
Enda et blide av de fine blomstene.
Sommerfuglen er klippet ut av et Maja Design ark. 
Den er pymtet med glitterlim og malt med blank maling
Ønsker alle en fin kveld.
Snart er det helg og muligheter for litt kortlaging igjen :)

Ingen kommentarer: