fredag 27. desember 2013

Magnolia: Julekort

Mens jeg venter på at inspirasjonen til å lage kort skal komme tilbake,
 viser jeg frem et kort som jeg laget før jul. 
Motivet på kortet er malt med distress ink, refiller. Jeg har også pyntet med litt glitterlim. 
Mønsterarkene er fra den nyeste kolleksjonen til Maja Design. 
Jeg har også brukt flere ulike dies fra Magnolia på kortet. 
Blomstene er fra WOC og I Am Roses.
Dersom lysten til å lage kort ikke kommer tilbake med det første, har jeg heldigvis flere kort som jeg ikke har vist frem før. 
Da kan jeg vertfall oppdatere bloggen.

3 kommentarer:

Christina C. sa...

A magnificent work of art!!!!!

Ida sa...

Hobby skal være morro, og det er jo lov med en pause!;))
Dette er et nydelig julekort, vakkert motiv.
Godt nytt år!:))

Cino sa...

Så lekkert kort! Skjønner godt at motivasjonen kan forsvinne i perioder, og det er lov å trekke pusten hvis man har behov for det! Synes du lager de lekreste kort, og du er også utrolig flink til å fargelegge!

Ønsker deg en fortsatt fin jul!

Klem, Veronica