fredag 26. september 2008

Sukkersøtt utfordring #8

Denne uken skulle vi lage et kort der vi blant annet brukte ting en vanligvis ikke bruker til kortlaging. Jeg grublet lenge på hva jeg skulle bruke, planen var opprinnelig å bruke stoffbiter og smykkeperler.

Men det var helt til jeg begynte å male magnolia motivet. Da fikk jeg en ide om å bruke kakelys.
Jeg fant to kakelys i kjøkkenskapet og knyttet et stoffstykke rundt, før jeg monterte det på kortet.
Kortet er et brettekort der et av pyntepapirene er fra Basic Grey. Har pyntet kortet med eyelets, bånd og brads. Brukt glitter på stjernehatten og stjerna gutten har i hånden.

1 kommentar:

Hanne sa...

Herlighet, for en god idé å bruke kakelys her!! De passet jo schmakk sammen med dette motivet. Virkelig et flott kort.

Gi meg et pip når du finner ut av stoffrestebruken, for det har jeg også tenkt på, uten at jeg helt har funnet ut av det - har en stor eske med småbiter etter mitt liv som quilter :)

Ha en fin lørdag!
Sukkersøt klem :)