søndag 8. mars 2009

Kort-o-mania 2

Her kommer mitt bidrag til 2. oppgave i kort-o-mania inne på scrapping. Jeg fikk bidraget mitt godkjent når jeg sendte det inn, men hadde bommet totalt på oppgaven (noe som jeg visste allerede før jeg leverte). Oppgaven gikk ut på å la seg inspirere av et bilde/kort med rockabillity stil.

De andre deltagerne i konkurransen hadde laget kort med bilder av feks. Marilyn Monroe og Elvis. Dette er ikke min stil i det hele tatt. Jeg er mest glad i å lage kort med søte motiver. Jeg valgte istedet å lage et kort der jeg var inspirert av fargene og layouten på kortet.
På mitt kort har jeg stanset ut motiver med ulike puncher og qk. Deretter er det montert med lim og limputer. Teksten tror jeg kommer fra Stempelglede. Jeg har også laget en pyntenål og montert den fast sammen med bånd.

Denne ukens oppgave er å lage et dorullkort. Mitt ligger klar på hobbypulten, men har ikke fått fotografert det enda. Får ta bilde i morgen slik at jeg får sendt det inn innen tidsfristen. Skal legge ut bilde av bidraget mitt når avstemmingen er over.


1 kommentar:

Anonym sa...

I am curious to find out what blog system you have been working with? I'm experiencing some minor security problems with my latest site and I would like to find something more safe. Do you have any solutions?