søndag 6. desember 2009

Plutselig tilbake med et julekort...

Da var jeg tilbake med et nytt julekort. Det er visst evigheter siden jeg oppdaterte bloggen min, snart en måned siden. Har hatt det litt travelt i det siste, i tillegg forsvant lysten til å lage kort og blogge. Ble litt lei av kort etter at jeg hadde deltatt på to messer.


Her er det første i rekken av mange julekort. Har fremdeles 20 julekort som må bli ferdige...
Dette kortet har motiv fra Elisabeth Bell. Stempelet kommer fra Whiff of Joy.
Motivet er malt med Distress ink refillers. Kortet er pyntet med bånd, metallpynt, en stor snøkrystall og roser.

Ønsker dere en fin helg. Forhåpentligvis er jeg snart tilbake med et nytt blogginnlegg :)


1 kommentar:

Riet sa...

What a beautiful card,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x