mandag 1. februar 2010

DT bidrag

Her er et nytt kort fra meg. Er en stund siden jeg har oppdatert bloggen min nå. Denne gangen har jeg laget et kort for Kortgleder. Stempelet jeg har brukt kommer fra en av mine favorittdesignere Elisabeth Bell.

Jeg har stempelt motivet på akvarellpapir og deretter malt med Distress ink, refillers. Kantene på motivet pg pyntepapirene er svertet med Distress ink, vintage photo. Deretter har jeg sydd sammen kartong og pyntepapirer med symaskin.
Pyntepapirene kommer fra Maja design og Melissa Frances. Jeg har pyntet med bling swirls fra Prima, roser, halvperler, kakeserviett, utstansede blad og en blomst.

Ønsker dere en fin kveld. Har også laget et innlegg om dette i bloggen til Kortgleder.


3 kommentarer:

Jannhild sa...

Åååå så vakker og sart!! Nyyydelig sammensatt kort både i farger, pynt og motiv!! Lekkert :))

Ja det er vanskelig med guttekort, men det er fordi jeg ikke får pyntet de nok.... Jeg får ikke bruke blomstrene mine :)) jaja, vi får bare slite oss gjennom det, vi som sliter med guttekort ;))

Klem og ha en god natt, Audhild!!
Jannhild

Ida sa...

Hei! Så flotte delikate kort du lager! En fryd å se på. Legger meg til som følger på bloggen din, så finner jeg deg igjen!
hilsen Ida.

May-Bente sa...

Å herrelig å lekkert, elsker kortet ditt!!!
Det er så flott med lag på lag:=)

Klem:))