mandag 7. juni 2010

Belles n' Whistles challenge #2

In this weeks Belles n' Whistles challenge we want to see what you come up with, using ribbons and punches. Here is my card for the challenge. I have used a christmas image and coloured it with distress ink, refillers. I have also added stickles.

I have used two Martha Stewart punches for my card, leaves and the borderpunch with hearts. The edges on the image and the pattern papers are inked and sewed.

I have decorated the card with roses, ribbon, pearls, a tag and a napkin.

I look forward to see your card in our challenge. You can enter here


8 kommentarer:

Ida sa...

Hei!
Dette var et nydelig kort i fine farger! Og motivet så fint fargelagt. Masse fint å se i bloggen din!
Ida

Yvonne sa...

Så nydelig dette var! Jeg er stum av beundring over malingen din, det blir så utrolig lekkert!
Ble aldri ferdig med kortet til den forrige utfordringen deres, så jeg får prøve meg på denne istedet.
Klem

Camilla sa...

Nyydelig kort Audhild!! Superherlig i blått, og så vakkert fargelagt!!:)
Klem, Camilla.

Elise sa...

Audhild, this is simply GORGEOUS!!! Such STUNNING work and I love all the details you put into your cards! Woweeeee!!!

Hugs,
Elise

Riet sa...

Wowww So beautiful card,i love your image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Julie sa...

ÅÅ..for et fantastisk pent kort! Nydelige blåtoner og så søtt uttrykk!

Gleder meg til jeg kan skilte med samme malekunnskap som deg altså.. :o)

Julieklm

May-Bente sa...

Dette var vedunderlig, Audhild!!!
Skjønne farger, papirer, kortet ditt oser av skjønnhet!!!

Klem fra meg:))

Dorte sa...

Det er et rigtig sødt kort, nydelige farver, flotte detaljer og dejligt motiv. Lækkert.
Dorte