søndag 18. juli 2010

Magnolia- bryllup

Nok et bryllupskort fra denne kanten. Jeg har igjen brukt et av de nye søte bryllupsmotivene til Magnolia. Jeg er så glad i Magnoliastempler. De er nok en av mine favoritter. Desverre har jeg gått glipp av det nye sommerkittet. Når jeg kom inn på sidene til Magnolia etter ferieturen var de allerede begynt å sende ut sommerkittet, før jeg hadde bestilt :( Jaja de kommer nok i salg som enkeltstempler etterhvert regner jeg med.

Tilbake til kortet mitt. Motivet er malt med distress ink, refillers. Kantene på motiv og pyntepapirer er som vanlig svertet med distress ink. Jeg har deretter sydd rundt kantene med symaskin. Jeg tror tekststempelet kommer fra Kort og Godt. Det er en av de første tekststemplene jeg kjøpte.

Alle pyntepapirene er fra Maja Design. Når jeg var på ferie kjøpte jeg mange av disse mønsterarkene, når jeg var innom Hobbyhimmelen.

Kortet er pyntet med halvperler, blonder, roser og en stor blomst. Rosene er dekorert med glitterlim. Jeg har brukt en punch fra Martha Stewart for å trykke ut blad.


Tusen takk for kommentarene dere legger igjen. Jeg skal prøve å bli flinkere å besøke dere :)



7 kommentarer:

Papirskreppa sa...

Så flott kort. Jeg er også veldig glad i Magnolia, men har ikke mange av de enda? Kjøper du stemplen fra nettbutikken i Sverige? Blir det mye dyrere?

Christina C. sa...

What a GORGEOUS wedding card...absolutely STUNNING!!!! It is so soft and elegant....a beautiful job!!!

Pysselbus sa...

Åhh, vad vackert och stilrent! Gillar de enkla i kortet trots att det är så välarbetat!

Har lagt till mig som följare och lägger dig även på min blogglista, hoppas det är ok!

Ha en härlig kväll!!
//Linda

Riet sa...

So wonderful card,i love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Solveig sa...

Så nydelige bryllupskort du har laga!!!
Har sett flere i bloggen skjønner du.... :-)

Hanne sa...

Heisann, Audhild,
nå har jeg endelig tatt meg litt tid til bloggebesøk, og har nytt synet av de vakre kortene du lager, du verden så mye lekkert du har kreert!

Jeg tror jeg er en av en av veldig få som ikke faller i staver over stemplene fra Magnolia (selv om jeg synes de har blitt finere etter hvert), men dette kortet synes jeg virkelig var nydelig! Så utrolig stilig og elegant...

Håper du har hatt en fin ferie og en ditto helg - vi ses!
Klemmer fra Hanne:)

Vanja sa...

Beautiful card! I love the image and the papers you have used.
Hugs, Vanja