tirsdag 8. februar 2011

Magnolia: Jentekort

Da er jeg tilbake med en ny oppdatering. Det ble et jentekort denne gangen også, med motiv fra Magnolia og masse råååsa pynt og ark. Motivet har jeg hatt liggende ferdigmalt en stund. Tenkte jeg skulle delta i en konkurranse inne hos StampArtic. Fristen for levering er i kveld og utgangspunktet for kortet er en skisse.

Det er ikke så enkelt å kjenne igjen skissen. Det blir dermed ingen kort til konkurransen, men en oppdatering her inne i stedet.
 Motivet er malt med distress ink, refiller. Fargene jeg har brukt er:
Hud: vintage photo, tattered rose og victorian velvet.
Hår: antique linen, vintage photo, walnut stain
Dressen til Tilda: spun sugar og victorian velvet, skygger på dressen er malt med walnut stain.
Pakke: pumice stone og weathered wood
Skygger rundt motivet: weathered wood
Pyntepapirene er fra Maja design. Jeg har også brukt noteark fra en gammel sangbok. Alle kanter er svertet med distress ink og deretter sydd på symaskin. Tag fra Panduro. Kortet er pyntet med roser fra Wild Orchid Crafts og Hobbyhimmelen. Jeg har brukt blonder, bånd, liquid pearls, perler, charms og blad.
Ønsker alle en fin kveld

7 kommentarer:

Papirdilla sa...

Det er bare en ting å si om dette kortet:NYYYYYDELIG!!!
Klem,
Hanne

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert!!! Utrolig flott pyntet!!
Nyyydelige farger!!

Klem Laila.

Louise sa...

Fabulous card!! Colours are soft and delicate

Christina C. sa...

This is absolutely PRECIOUS....love your magnificent coloring of Tilda!
So many luscious details...beautiful job!

Janine - Ellabella sa...

This is unbelievably GORGEOUS...WOW...what a work of art!
Your Tilda is STUNNING and your details are magnificent...love everything about this wonderful card!

Hugs Janine

Anne sa...

Jeg får jo helt vondt i magen, så lekkert er det!

Heidi sa...

Så nydelig og delikat :)