lørdag 6. august 2011

BnW: Guttekort

 Jeg er tilbake med et nytt kort.
Også denne gangen er det et DT kort. Jeg har brukt det søte babystempelet fra Belles 'n Whistles changeabelles collection.
Dersom du blar deg nedover på bloggen kan du se at jeg har brukt det samme stempelet på et jentekort.
 Noen ganger synes jeg faktisk det er deilig med regn i ferien. Da kan jeg sitte inne på hobbyrommet og lage kort med god samvittighet. Jeg koser meg mest med maling av søte motiver.
Dette motivet er malt med distress ink, refiller, Rundt motivet har jeg prikket med liquid pearls.
Tusen takk for tipset Camilla.
Rundt alle kanter har jeg svertet med distress ink, walnut stain. Deretter har jeg sydd med symaskin.
De fine mønsterarkene er fra Magnolia. Jeg kjøpte dem da jeg var på ferie i Borås i sommer.
Tenk at jeg var så heldig å få en tur innom Magnoliabutikken :)
Motivet er pyntet med blomster, en blondeserviett, perler og litt hyssing.

Ønsker alle en fin helg.
Tusen takk for at du besøker bloggen min :)

4 kommentarer:

Christina C. sa...

How precious!!! This card is pure magic.

Pysselbus sa...

Åhhh! Helt underbar!! Vackert målat och pyntat!

Ha en skön lördagskväll!
Kram
Linda

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

I simply could not leave your site prior to suggesting that I really enjoyed the standard information a person supply for your visitors? Is going to be back frequently in order to check up on new posts