lørdag 24. januar 2015

På forsiden av Ett-Trykk

 Jeg har helt glemt å vise dere kortet jeg fikk på forsiden i bladet Ett-Trykk da jeg var gjestedesigner.
Da jeg fikk det ærefulle oppdraget å være gjestedesigner måtte jeg bare bruke noen av mine favorittstempler fra Stempelglede.
Motivet på kortet er fra Vintage Garden.
 Jeg har også denne gangen malt med distress ink, refiller.
Motivet er pyntet med stickles, star dust.
Rundt motivet og på diesen har jeg brukt Fran-Tage.
 Sommerfuglene på kortet er klippet ut fra et Maja Design ark og påført glossy accent.
Jeg tror mønsterarkene er fra Pion.
Blomster fra Prima, WOC og Kort og Godt.
Jeg har i tillegg pyntet med blonder, en serviett og dies.
Ønsker alle en fin lørdag.
Kortet finner du også i Stempelglede sin designteamblogg

2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Dette kortet her er bare vakkert! Så nydelig stempel og fargelegging, og oppsett, dekor og alt er lekkert!
:) Karen Elise

Jorunn`s scrapperier sa...

Husker godt framsiden på dette bladet. Nydelig motiv og flott pyntet og malt.