søndag 21. september 2008

Post og strikking

Endelig kom de nye hanglarna. De lå i postkassen på fredag. Gjett om jeg gleder meg til å lage kort med de. Først må jeg vel finne frem ez mount for å få dem montert. Jeg har desverre ikke fått tid til å gjøre det i helga.

I stedet for å lage kort med de nye stemplene har jeg strikket. Holder på med ei bukse i babyull fra Dalegarn. Det haster litt å få denne ferdig for jeg strikker nemlig i str. 0-3 mnd, så her gjelder det å holde farten på strikkepinnene oppe, vertfall når jenta allerede er blitt 1 mnd. Heldigvis er jenta liten, så forhåpentligvis passer buksa når den er ferdig. Mønstrene fra Dalegarn pleier i tillegg være litt store i størrelsen. Har ikke så mye igjen før buksa er ferdig.
Her er et nærbilde av mønsteret nede på den ene foten. Kanskje litt vanskelig å se siden bildet ble så lyst.
I morgen er jeg forhåpentligvis tilbake på bloggen med et nytt kort. Har klart å få ferdig et i kveld. Har ikke fått tatt bilde av det enda, venter på dagslyset.

2 kommentarer:

Janne sa...

Å du e så flink. Buksa var veldig søt:) Trenger vel noko sånn eg og snart, hihi.
Var på Papirgleder i dag;) som vanleg ein dyr fornøyelse....

Anonym sa...

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is wonderful blog. An excellent read. I'll definitely be back.