søndag 21. september 2008

Post og strikking

Endelig kom de nye hanglarna. De lå i postkassen på fredag. Gjett om jeg gleder meg til å lage kort med de. Først må jeg vel finne frem ez mount for å få dem montert. Jeg har desverre ikke fått tid til å gjøre det i helga.

I stedet for å lage kort med de nye stemplene har jeg strikket. Holder på med ei bukse i babyull fra Dalegarn. Det haster litt å få denne ferdig for jeg strikker nemlig i str. 0-3 mnd, så her gjelder det å holde farten på strikkepinnene oppe, vertfall når jenta allerede er blitt 1 mnd. Heldigvis er jenta liten, så forhåpentligvis passer buksa når den er ferdig. Mønstrene fra Dalegarn pleier i tillegg være litt store i størrelsen. Har ikke så mye igjen før buksa er ferdig.
Her er et nærbilde av mønsteret nede på den ene foten. Kanskje litt vanskelig å se siden bildet ble så lyst.
I morgen er jeg forhåpentligvis tilbake på bloggen med et nytt kort. Har klart å få ferdig et i kveld. Har ikke fått tatt bilde av det enda, venter på dagslyset.

2 kommentarer:

Sommerfugl sa...

Å du e så flink. Buksa var veldig søt:) Trenger vel noko sånn eg og snart, hihi.
Var på Papirgleder i dag;) som vanleg ein dyr fornøyelse....

Mary Paulyn sa...

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is wonderful blog. An excellent read. I'll definitely be back.