tirsdag 10. februar 2009

Sykkeltur

Endelig er jeg tilbake med en oppdatering her inne.
Dette kortet har motiv fra hanglar og stanglar. Det er som vanlig malt med Distress Ink. Kantene rundt motivet og pyntepapirene har fått en omgang med Distress Ink Vintage Photo.
Tekststempel og poststempel fra Aud Design.

Jeg har i det siste hatt som mål å lage 20 kort og 10 LO er før jeg kjøpte noe som helst nytt kortlagingsutstyr. Jeg har 2 LOer igjen før jeg har nådd målet. Regner med at LOene blir ferdig i dag. Siden jeg hadde som mål å bruke litt av det jeg allerede haddde, har jeg også brukt papirrester fra den utømmelige restekassen. Et av papirene på dette kortet er fra Junkitz de andre vet jeg ikke hvor kommer fra.

Metallpynten på kortet er fra Tim Holtz.

Ønsker alle som er innom en fin vinterdag :-)

2 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Der var du jo... Så skjønt kort! Du er jo bare såå flink, skjønner ikke åssen du lager de korta... Har en Award til deg på bloggen min, den ligger etter den nyeste... Ha en super uke! Klemmer

Iren sa...

Dette kortet var så herligt! kjempe flotte friske farger! og flott fargelagt!