mandag 2. mars 2009

Vår

Her er kortet mitt som jeg leverte til oppgave 1 i kort-o-mania inne på Scrapping. Oppgaven var å følge en skisse, i tillegg skulle ordet vår (årstid) være med.

Jeg var så heldig å komme til finalen med dette kortet. Det hadde jeg aldri trodd. Det var 57 deltagere og 6 fikk finaleplass. Litt værre med denne ukens oppgave. Jeg har levert, men oppgaven var ikke min stil i det hele. Lover å legge ut bildet i bloggen når runden er ferdig.
Motivet på dette kortet er fra Sugar Nellie. Malt med Distress Ink. Kortet er pyntet med blomster, blad, diekutz og knapper.


Tusen takk til dere som legger igjen kommentarer. Det setter jeg utrolig stor pris på.

3 kommentarer:

Bente sa...

Hi, hi - vittig - jeg stemte på dette kortet :-) Nydelig!!

Camilla sa...

Helt nyydelig kort!!! Det fortjener virkelig en finaleplass:)
Er spent på det andre kortet ditt også jeg;)
Ha en fin uke! Jeg koser med med vinterferie! Har søkt meg over til Strandebarm (igjen..), så håper vi kan jobbe sammen til høsten.
Klem, Camilla.

Elin Osa Søreng sa...

Vel fortjent finaleplass, ja. Kjempeherlig kort! Har sett flere "kort- blogger" nå, men vender stadig tilbake til deg- liker dine kort best, jeg da. Gleder meg til å se neste kort!