mandag 13. april 2009

Babyjakke og lue

I begynnelsen av mars kom en liten prins til verden. Mammaen hans ønsket seg strikkeklær til babyen, så da var det bare å finne frem strikkepinner og garn. Jeg har alltid et strikkeprosjekt på pinnene, strikker mens jeg ser på tv. Jeg er imidlertid ikke flink til å vise bilder av strikkeprosjektene mine, her inne på bloggen går det for det meste i kort.

Jakken og luen var ferdig lenge før babyen kom, men kunne ikke vise bilde før presangen var levert. Settet er strikket etter mønster fra Modellstrikk. Garnet jeg har brukt er babyull.

1 kommentar:

Anonym sa...

I want to point out my love for your generosity giving support to men who have the need for guidance on the question. Your real commitment to passing the message all around ended up being especially invaluable and has really helped employees just like me to get to their desired goals. Your interesting hints and tips indicates much a person like me and even further to my office colleagues. Regards; from all of us.