fredag 3. april 2009

Kort-o-Mania

Her kommer et kort jeg laget til en av rundene i kort-o-mania inne på scrapping. Oppgaven var å pynte innsiden på et kort. Noe jeg nesten aldri gjør, men det var nå gøy.

Fremsiden av kortet har motiv fra Sarah Kay, malt med Distress Ink. De fleste papirene er fra Melissa Frances.
Inni kortet har jeg også limt et Sarah Kay motiv som jeg har klippet ut. Har laget en lite lomme i kortet, der har jeg pakket inn en liten melkesjokolade i et av mønsterpapirene. Teksten er fra Elsi.

Ønsker alle bloggvennene mine en god helg :-)


2 kommentarer:

Bente sa...

Åh dette kortet var jo bare helt nyydelig på alle sider.... Innsiden ja.. jeg har blitt litt hektet på innsider for tiden - ikke ett kort uten dekorering overalt...Du har vært flink å delta i KOM - jeg har ikke rukket en eneste en enda...har planer hver uke og så plutselig var det mandag igjen uten at jeg har gjort det jeg planla ;) Ha en fin helg! Klem, Bente

Camilla sa...

Skikkelig herlig kort Audhild!! Så vakre duse farger:) Og så flott fargelagt motiv! Lekkert inni også. Det får jeg neste aldri tid til... Men det er jo nesten prikken over i-en:)
Tuuusen takk for kjempesøtt bilde av Kristina!! En liten prinsesse det der;)
Ha en god påske!
Klemmer fra Camilla.