fredag 15. mai 2009

Lilla WoJ

Her er et kort med motiv fra WOJ sin vårpakke. Dette er et av de motivene jeg fikk byttet til meg, jeg kjøpte ikke vårpakken. Men sommerpakken er bestilt, jeg gleder meg til den kommer.

Motivet er malt med Distress Ink. Papirer fra Basic grey og Old McDonalds farm.

Dette er et av de siste kortene mine i shoppestoppalongen inne på rubberstamps, og takk og lov for at jeg ikke skulle lage mer av det jeg hadde i hus. Utvalget begynte å bli temmelig skralt, nå har jeg imidlertid bestilt mer kartong, mønsterpapir ++. Jeg venter bare på at det skal dukke opp en pakkelapp i postkassen.


Blomster kjøpt hos papirloftet og Wild Orchid Crafts. Har også funnet frem en kakeserviett og litt bånd.
God helg alle sammen

4 kommentarer:

Camilla sa...

Nydelig kort igjen Audhild!! Ha en fin 17-mai helg!:)
Klem, Camilla

Bente sa...

Så nydelig kort - skulle nok hatt en shoppestopp jeg og - så jeg fikk brukt opp litt av alt som finnes her hos meg :) men jeg eier ikke selvdisiplin virker det som :):). Det blir nok Strandebarm på oss på 17 ja - syns ikke noe om denne Bergens 17.maien - aner ikke hvor vi skulle hørt til heller.... Syns det er dumt at de tviholder på feiring rundt om når skolen er blitt samlet jeg og, men det går seg vel til etterhvert kanskje?! Dere får iallefall ha en fin feiring :) Klem

Hildegunn sa...

Utrolig flott kort!
Herlig oppsett og flotte detaljer.
Den blomsten din var meganydelig!

Anonym sa...

I simply wanted to write a simple remark to say thanks to you for all the marvelous tricks you are showing on this site. My extended internet research has finally been recognized with excellent content to talk about with my companions. I 'd express that most of us visitors actually are truly fortunate to exist in a fabulous site with so many brilliant people with very beneficial plans. I feel very fortunate to have seen your website and look forward to plenty of more entertaining moments reading here. Thanks once again for all the details.