fredag 1. januar 2010

Årets første DT bidrag

Da var jeg tilbake med årets første kort, et DT bidrag for Kortgleder
Motivet er bare så søtt, tegnet av Elisabeth Bell. Stempelet kan du få kjøpt i nettbutikken til Kortgleder.

Jenta er malt med Distress ink, refillers. Prikkene på hårbåndet er pyntet med glitterlim. Jenta har også fått ørepynt og fotlenke av små halvperler. Jeg har brukt 2 pyntepapir på kortet, et er fra Maja Design.

Kortet er pyntet med blomster, sommerfugl, halvperler, bånd og pyntenåler.

Ønsker alle mine blogglesere et riktig GODT NYTT ÅR. Tusen takk for alle kommentarene dere har lagt igjen i løpet av året som har gått. Jeg gleder meg til et nytt år med blogging


9 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig kort, herlig motiv, og så flott med den fotlenka. Godt nyttår!
Klem, Yvonne :)

Camilla sa...

Nydelig kort Audhild! Søte farger og så fint du har dandert blomstene:)
Godt nytt år til deg!!
Klem, Camilla.

Unknown sa...

Godt Nytt År!

Nydelig DT kort!! Herlige duse farger og såå skjønne detaljer!

Klem,
Jorunn

Hanna sa...

Gott Nytt År, Audhild!

Vilket underbart kort. :o) Härliga färger. Och du målar helt fantastiskt.
Du är verkligen superduktig på att få till det med fina detaljer, alla dina kort är så vackra.

Kram,
Hanna

Trine Pedersen sa...

Godt å se andre farger etter alle julekortene. :) Sarte og fine farger, og veldig lekkert satt sammen. Vakkert!

Trine :)

Papirskreppa sa...

SåNydelig malt. Et vakkert kort :) Keep up the good work :)

Anneke sa...

what a gorgeous card is this and love the flowers.
happy new year to you

Heidi sa...

Hei Audhild.
Er på en en liten bloggrunde og så havnet jeg hos deg, må si du har laget et veldig lekkert kort her, nydelig motiv og delikate farger :) og så lekkert med ankellenke:)!!
Men i det hele tatt så var det masse spennende her hos deg,og jeg vil gjerne komme på besøk igjen:)!!

klem fra Heidi :)

Mia sa...

God morgen.

Utrooolig nydelige kort du lager.
Ha en flott kreativt nytt år.
Hilsen Mia