søndag 21. august 2011

Magnolia: Bursdagskort

 Her er et bursdagskort jeg har laget til Kjetil. Motivet er kule Edwin fra Magnolia.
Håper du er klar, for jeg har tatt mange bilder av kortet mitt.
 Motivet er malt med distress ink, refiller. Rundt kantene har jeg svertet med distress ink, walnut stain, deretter har jeg sydd med symaskin.
Motivet er stanset ut med spellbinders. Rundt bølgekanten har jeg dekorert med liquid pearls.
 Mønsterarkene er fra Maja Design. Hjerteborden er stanset ut med en Magnolia DooHickey.
Jeg har dekorert med et bingobrett, hyssing, osteklut og stjerner.
Stjernene er laget med en qk dies. Deretter har jeg påført glitterlim, waterfall.
 Jeg har også brukt en bit fra en gammel bok med gotisk skrift.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.
Ønsker alle en fin søndag.

4 kommentarer:

Bente sa...

Såå nydelig kort, herlig sarte farger og fullt av flotte detaljer ♥
Ha en fin søndag!
Klem, Bente

Alberto sa...

Hello Dear,

what's a great magnolia card....so male and wonder in the same time! like te glittered stars and this cute edwin is sweet too!!
grat project!

hugs xx
Alberto

Tuppenshobbyblogg sa...

Flott kort med fine detaljer.
Likte så godt at stjernene hadde fått glitterlim på seg...takk for tipset ;)

Inas lune hjørne. sa...

Lekkert guttekort! Jeg synes det er flott med masse bilder, kjekt å se alle detaljene godt.