torsdag 13. oktober 2011

En juletag

 Jeg er ferdig med det første bidraget mitt til Hjertebodens juleblogg denne måneden.
Denne gangen har jeg laget en juletag.
Grei pynt til en flaske som kan gis bort til jul.
 Det søte motivet er fra Magnolia.
Tror motivet er fra fjorårets kolleksjon.
Tilda er malt med distress ink, refiller. Deretter har jeg pyntet deler av motivet med glitterlim i fargen star dust.
Motivet er klipt ut og limt fast på en nøkkel. Nøkkelen er malt med crackle paint fra Tim Holtz.
 Tagen er stanset ut med en dies fra Tim Holtz.
Mønsterarket jeg har brukt er fra Pion Design.
Dette og mange andre fine juleark finner du hos Hjerteboden
Tagen er pyntet med roser fra Wild Orchid Crafts, blonder fra Magnolia, en kakeserviett, billetter og noen snøkrystaller.
Bladene jeg har brukt er stanset ut med en ny DooHickey fra Magnolia.
Tusen takk for at du besøkte bloggen min.

7 kommentarer:

nicolet sa...

A wonderful tage!!
Hugs Nicolet

Christina C. sa...

What a darling tag....your Tilda is colored MAGNIFICENTLY. lOVE all the wonderful details on this awesome tag! Spectacular job!!!!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallfin !!!
Så lekkert pyntet med mange fine detaljer.Oppdager nye ting jo lenger jeg ser på den....
Kjersti

Hanna sa...

Åååh, det här är alldeles magnifikt! WOW! Såå ljuvligt vackert Audhild! Härliga detaljer och fina färger. Helt fantastiskt!

kram,
Hanna

randrea sa...

Kjempe nydelig! Kjempe fine farger du har brukt ;-)

Camilla sa...

Utrolig søt Audhild!!
Klem, Camilla

Monique Lokhorst sa...

Hi Audtild,

What a beautiful tag! I love these colours, it is gorgeous! Thank you for a wonderful weekend in Boras, we have had a great time. We sure hope to meet you and your friends again!!!

Hugs,
Monique xxx