tirsdag 1. mai 2012

Hjertebodens Juleblogg: Mai

Nok en strålende vårdag er over og jeg oppdaterer bloggen min med julekort ;)
Kortet er laget til Hjertebodens Juleblogg
Denne måneden må et av de tre kortene som leveres til Julebloggen være et dekorert posekort.
Jeg må innrømme at motivasjonen til å lage julekort en vakker vårdag er fraværende :(
Men jeg vet at jeg er glad for dette når desember kommer, da slipper jeg nemlig stresset
Motivet på kortet mitt er et gammelt Sarah Kay stempel, et av mine favoritter. 
Se på de søte guttene som skal synge julesanger, det er ikke alle som følger med "i timen" tihi...
Motivet er som vanlig malt med distress ink, refiller. Har også pyntet med litt glitterlim.
Mønsterarkene er fra Pion.
Borden er stanset ut med en Martha Stewart punch.
Har også pyntet med en kakeserviett, blonder og litt blomster.
Ønsker alle en fortsatt fin 1.mai

4 kommentarer:

nicolet sa...

This is amazing!
Hugs nicolet

Christina C. sa...

This is absolutely phenomenal...love, love it! The image is adorable and colored magnificently. Love all the fabulous details!

Kristine sa...

Utrolig fint kort!
Elsker alle detaljene :))

Anonym sa...

Terrific work! This is the type of information that should be shared around the web. Shame on the search engines for not positioning this post higher! Come on over and visit my site . Thanks =)