fredag 18. mai 2012

Tickled Pink Stamps: Konfirmasjon

Da er det på tide med en bloggoppdatering her inne igjen. Det går fryktelig seint med bloggingen for tiden. Det har det vel forresten gjort de siste månedene. Jeg lager kort, men blogginspirasjonen er og blir borte.

Her er vertfall et av de mange konfirmasjonskortene jeg har laget iløpet av våren. 
Posekortet har samme layout som et jeg har laget tidligere.
Det stilige stempelet er fra Tickled Pink Stamps.
Jeg har malt med distress ink, refiller og distress markers
Rundt motivet har jeg svertet med distress ink, pumice stone.
De nydelige mønsterarkene er fra den nyeste kolleksjonen til Maja Design. 
Jeg har kjøpt arkene mine hos Hjerteboden.
Tagen øverst er stanset ut med en Magnolia DooHickey.
Jeg har pyntet med blonder, perler, serviett og ulike blomster.
De nydelige rosa og hvite blomstene fra Prima er desverre utgått fra produksjon. 
Heldigvis har jeg noen igjen.
Da var det bare ett bilde igjen. 
Ønsker alle en fin dag.
Tusen takk for at du besøker bloggen min

4 kommentarer:

Unni sa...

kortene dine er fantastisk flotte og nydelig farget!!!! Blir full av inspirasjon etter et besøk i bloggen din:) Stå på!!!!:)

Kristine sa...

Kjempefint kort!!
Maange fine detaljer :))

Anne sa...

Nydelig konfirmasjonskort, kjempelekre farger.
Utrolig fin stil. :)

Klem, Anne.

Anonym sa...

What’s Happening i'm new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has helped me out loads. I hope to contribute & assist other users like its helped me. Good job.