tirsdag 13. november 2012

Hjertebodens Juleblogg: Jul i november #2

 Her er det andre kortet mitt til Hjertebodens Julekortutfordring denne måneden. 
Nok engang har jeg laget et shakerkort. Det er bare så gøy, storkoser meg på hobbyrommet. 
Skulle bare hatt litt bedre tid til kortlaging.
 Motivet på kortet er søte Tilda fra årets julekolleksjon.
Jeg har malt med distress ink og pyntet med glitter. 
Nesten alle produktene jeg har brukt på kortet finner du i Hjerteboden
Unntaket er servietten, som desverre er utgått 

9 kommentarer:

Torill sa...

Nydelig kort!Lekkert fargelagt!Mange flotte detaljer!

Torill

Camilla sa...

Åh Audhild!
Så vackert julkort. Motivet och dina färger är så fina.
Kan nästan höra hur bjällrorna låter :)
Förstår att du koser dig på hobbyrummet, men tiden bara rusar iväg.
Hoppas att du har det bra, kramar Camilla

Sivic sa...

Utrolig lekkert julekort!!

Christina C. sa...

Spectacular creation, Audhild!!!!!
Your creations are all works of art!

Unknown sa...

piękne kartki tworzysz *)

asia3city sa...

Nie mogę się napatrzeć na te piękności

Aina sa...

Så nydelig dette var! :)

Manuela sa...

Very beautiful card, Audhild!
Super design and I really love the soft touch!
Hugs, Manuela

Anonym sa...

You should take part in a contest for top-of-the-line blogs on the web. I will recommend this site!