lørdag 3. november 2012

Hjertebodens Juleblogg: Jul i november

Her er et av julekortene jeg har laget til Hjertebodens julekortutfordring i november. 
Denne måneden er oppgaven å bruke produkter som finnes i Hjerteboden på kortet. 
Link til produktene jeg har brukt finner du dersom du besøker julebloggen vår.
Det søte motivet er fra Magnolia. Jeg har som vanlig malt med distress ink. Fargene på motivet kommer desverre ikke så godt frem på bildet. Det er vanskelig å ta fine bilder i høstmørket.
Jeg har derfor bestilt meg fototelt.  Håper det dukker opp i postkassen snart.
Her ser du noe av pynten på kortet. Jeg har brukt snurreblomster, roser og perler på strå. Alt dette får du kjøpt i Hjerteboden. Mønsterarkene på kortet er fra Pion
Ønsker alle en fin helg

9 kommentarer:

Christina C. sa...

Absolutely breathtaking!!!! Superb coloring of Tilda and gorgeous papers and details!

Lou sa...

Hi! this is such a pretty card and gorgeous colouring/ detail.hugs Lou.xx

Anne sa...

Nydelig kort! SÅ lekre swirls og alle perlene er så flotte. :)
Herlig motiv og nydelig dust.

Klem, Anne.

Marie sa...

Alldeles fantastiskt vackra kort du gör.
Harmoniska fina färger som ger en så härlig stämning på korten.

Jag har använt en av dina tutorials när jag gjorde ett ljuskort.
http://primia.blogspot.se/2012/11/sa-kom-det-tankta-ljuskortet-ocksa.html
Tackar så jättemycket för att du delar med dig av en så bra tutorial. Jag länkade tillbaka till din blogg.
Kram!

Thea sa...

How beautiful is this in these colors!

Hugs Thea

CraftinGranny sa...

These cards are absolutely gorgeous!!! "Hugs"

Aina sa...

Åååå, dette likte jeg kjempegodt! Helt nydelig! :)

Regine sa...

så herligt julekort! likte fargene på dette kortet veldig godt :)

Anonym sa...

Hi there, I found your blog via Google while searching for a related topic, your site came up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.