mandag 6. oktober 2014

Papirfesten i Stavanger 26.09-28.09.14

Sist helg var jeg på Papirfesten i Stavanger. Her holdt jeg to kurs.
Jeg kom til Sola fredag ettermiddag. 
På flyplassen ble jeg plukket opp av Grethe som kjørte meg til Ynglingen, der Papirfesten var. 
Fredag kveld ble det litt tid til maling før jeg slappet av på hotellet.
 Lørdag var det kursdag. Må innrømme at jeg var litt spent siden det var første gangen jeg holdt kurs.
Kursene mine gikk imidlertid fint.
På det første kurset møtte jeg 12 hyggelige damer. 
Her skulle de lage et kort og en tag. 
Bilder av kortet finner dere under.
 Motivene på dette kurset er fra Stempelglede. 
Tusen takk til Interiørgleder som var sponsor.
På det andre kurset skulle deltagerne male med distress ink og brette en eske.
Her møtte 10 kreative damer. De fikk laget hver sin eske og resultatet ble fint.
Flere bilder av esken kommer i et senere innlegg.
Under ser dere bilder fra treffet. 
Jeg fikk masse inspirasjon til kortlaging på turen
Jeg måtte handle litt også. North Star Stamps hadde butikk. 
Det ble noen nye stempler på meg.
Tusen takk for en koselig helg i Stavanger.
Vil også takke May-Lis og Grethe for super service underveis.
Jeg kommer gjerne igjen.

Ingen kommentarer: