søndag 19. oktober 2014

Tag med julemotiv

 Jeg lovet at jeg skulle komme tilbake med bilder av tagen som deltagerne laget på kurset mitt på Papirfesten. 
Her er den. Både motiv og tekst er fra Stempelglede. Motivet er stemplet på glossy kartong mens teksten er stemplet på Bazill kartong i fargen vanilla.
 Rundt motivet har jeg brukt snow paint for å få en 3D effekt.
Snøkrystallborden er fra Noor Design. Jeg har pyntet den med Fran-Tage i fargen shabby white.
Kortet er også dekorert med osteklut, serviett og blomster.
Ønsker alle en fin søndag

1 kommentar:

Sivic sa...

Nydelig både tagen og kortet!
Det passet ikke for meg å gå på papirfesten denne gang, min far ble 75 år den helga.
Hadde vært koselig å fått hilse på deg, og så er det alltid kjekt med kurs og masse inspirasjon!
Ha en fin dag,klem