onsdag 8. april 2009

Bleiekake

Da er presangen levert, så jeg kan vise bilde på bloggen. Jeg har laget en bleiekake til en av mine venninner som fikk en liten jente.

Hovedingrediensen i kaken er bleier. I tillegg har jeg brukt en tåteflaske. Kaken er pyntet med blomster og blad som jeg har stanset ut. Bleiene holdes sammen ved hjelp av bånd og strikk. På toppen av kaken står et par barnesko, laget av kartong. Kaken kan plukkes fra hverandre og bleiene brukes.
Når kaken var ferdig, pakket jeg den i cellofan. Har også laget et kort.


Ønsker dere en riktig GOD PÅSKE

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå så flott denne gaven er!! Snakk om at du er kreativ da! Og kortet ser helt nydelig ut! Alt matcher til fingerspissene, til og med pakken er rooosa;)
Ha en fortsatt god påske!
Klem, Camilla.

Bente sa...

Stilig!!