onsdag 29. april 2009

Konfirmasjonskort

Her kommer enda et konfirmasjonskort fra denne kanten. Et enkelt et denne gangen. Nå tror jeg at jeg har laget nok konfirmasjonskort for i år, men det trodde jeg for noen uker siden også, før det var på'an igjen. Jeg har ikke lagt ut alle kortene i bloggen enda, det kommer nok en ny oppdatering om ikke så lenge........

Motivet, malt med Distress Ink, er fra WOJ. Tekststempelet er fra Stempelglede. Tror pyntepapiret er av merket Adornit. Pyntet med roser, blomst fra prima, blad fra en Martha Stewart punch, halvperler og charms.

Tusen takk for kommentarene dere legger igjen.

2 kommentarer:

Bente sa...

Så herlig kort - nydelige farger, så skjønt det motivet er!! Hos oss går det bra, bortsett fra at jeg hadde et lite fall idag og verker nå både her og der - blir nok enda verre i morgen (stønn) men, men får trøste meg med at det ble ingen brudd iallefall :) Ha en fin kveld du og! Klem, Bente

Anonym sa...

Thanks for your post right here. One thing I'd like to say is the fact that most professional areas consider the Bachelor's Degree like thejust like the entry level standard for an online course. Whilst Associate Certification are a great way to begin, completing your own Bachelors reveals many doorways to various professions, there are numerous on-line Bachelor Course Programs available through institutions like The University of Phoenix, Intercontinental University Online and Kaplan. Another concern is that many brick and mortar institutions provide Online variations of their diplomas but generally for a considerably higher charge than the institutions that specialize in online education programs.