søndag 14. juni 2009

Nytt Sugar Nellie Kort

Her kommer et nytt kort med Sugar Nellie motiv.

Motivet er malt med Distress Ink. Kantene på kortet er svertet med Distress ink: vintage photo. Har sydd rundt kanten av motivet og på pyntepapiret på kortet.
Pyntepapir kommer fra 3ndy papir. Blonder fra en sybutikk. Blomster fra Papirloftet. Bak motivet har jeg limt fast litt tyll.
Ønsker dere en fin søndag. Må bare beklage at jeg ikke får lagt igjen kommentarer til dere som er innom her. Noen av bloggene har jeg problemer med å åpne, dette gjelder blogspot. Jeg får opp feilmeldinger, men vet ikke hvorfor....

4 kommentarer:

Camilla sa...

Ååå så nydelig kort!! Lekre farger og litt vintagestil:)
Klem, Camilla.

Hildegunn sa...

Så utrolig søtt kort!
Flotte farger og et herlig stempel!
Ønsker deg en flott uke!

(jeg har også problem med å åpne noen blogger om jeg bruker explorer. Bruker jeg firefox går det veldig greit)

kaylou sa...

your card is so beautiful i love it...
hugs KAYLOU XOXO

Hilsen fra landet sa...

Nooomin! Så nydelig