onsdag 24. juni 2009

The Sugar Bowl challenge 13

Måtte bare prøve meg på utfordringen hos The Sugar Bowl denne uken også. I tillegg til å følge skissen under skulle en bruke fargen "kraft" eventuelt brun. Jeg hadde som vanlig ikke lest oppgaven skikkelig. Printet ut skissen og satte igang. Først når jeg skulle legge inn mitt bidrag så jeg tilleggsoppgaven. Jeg har svertet kantene på pyntepapiret med brun, i tillegg til at det er brunt på motivet, forhåpentligvis blir det godkjent.

Motivet på kortet mitt er fra Sugar Nellie, malt med distress ink. Pyntepapir fra Melissa Frances og Maja Design.

Blomst fra Papirloftet. Halvperler og charms fra ebay. Blonder fra den lokale sybutikken og bånd kjøpt på Hobbykjelleren på Lagunen.


Et bilde til, tatt ute siden jeg ikke finner igjen den hvite bakgrunnen. Arkene jeg pleier å bruke ligger nok til oppbevaring oppå garasjen sammen med nesten alle de andre hobbytingene mine.

Jeg har nemlig flyttet ut fra hobbyrommet mitt. Det skal bli barnerom. Nå blir nesten alle kortlagingstingene oppbevart på soverommet, siden jeg ikke orker å gå ut på lageret på garasjen hver gang jeg trenger noe. Men jeg merker at det er litt mer ork å lage kort nå, siden jeg må dra frem og pakke ned alt hver kveld. Har vært uten hobbyrom mindre enn en uke og jeg savner rommet allerede.
Det positive er at jeg skal få en krok inne på vaskerommet der jeg kan sitte. Må bare male der først. Veggene er oransje...iiikkk (det var sånn farge da vi kjøpte huset). Håper å få malt om ikke så altfor lenge, og så må jeg ha en tur på Ikea for å kjøpe bord og hyller.



6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig kort!
Herlige farger og flott oppsett!
Lykke til med maling og innredning til nytt hobbyrom. Det er utrolig kjekt å ha en plass hvor man kan ha alle hobby-tingene sine, ja!

Lilian sa...

Oh wow wow wow! What a soft and pretty card! Lovely coloring and your color combinations so pretty! You've colored the sweet image beautifully and love your flowers and details! Just beautiful! Thanks for joining the Sugar Bowl and hope to see you in the next one too! Have a great day!

Bendichte sa...

Nydelig! Lykke til med scrappe / kort rom - holder på med mitt - det tar tid!
Ønsker deg en flott sommer!
Fra B.

Anjou Krelovich sa...

Wonderful! Love the colors and the sweet little pearls. Beautiful coloring and charm too!

Kathy sa...

Gorgeous card!! I adore the papers and colors that you have used ~ such a pretty combo!! Love this image as well! Thanks so much for playing along in the challenge :)Kathy

Anonym sa...

Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your website? My blog site is in the very same area of interest as yours and my visitors would genuinely benefit from a lot of the information you present here. Please let me know if this alright with you. Thank you!