søndag 19. juli 2009

WoJ bryllup

Jeg lager fremdeles bryllupskort med de nydelige stemplene til WoJ. Tror ikke jeg kommer til å gå lei disse motivene med det første.

Her har jeg maskert sammen to stempler og deretter malt med Distress Ink. Rundt kantene har jeg brukt Distress Ink; vintage photo.
Rundt motivet og det ytterste pyntepapiret har jeg sydd med symaskin. Pyntepapir fra Nille og et noteark. Tekst fra Kort og Godt. Har også pyntet med blonder, halvperler og blomster.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag :)


8 kommentarer:

Kari sa...

Wow...dette var vakkert! Nydelige farger og stemplet er så herlig:)
Flott farget også:)

Ha en forsatt fin søndag:)

Klem,Kari:)

Riet sa...

Ohhh wowww,what a beautiful card,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Bente sa...

Kjempefint kort, helt nydelige detaljer og oppsett!!
Klem, Bente

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige WOJ kort!
herlige detaljer og superfint oppsett:)

Aud sa...

Åh, så mange helt utrolig nydelige kort du har laget!♥♥♥

Ha en strålende uke!

Klem,
Aud

Safo sa...

Очаровательная, романтическая открытка!

Maya sa...

Milde måne *dåne*
Så masse lekre kort du har laget siden sist jeg var innom!!
Nydelige farger,lekre detaljer og vakkert malt!!

Ha en flott mandag,
klemmer fra Maya:)

/Stine sa...

Åhh... for et nydelig kort. Skjønner godt at du ikke blir lei av de stemplene, de er kjempelekre ;)