onsdag 19. januar 2011

BnW: Anything but Winter

Det er på tide med en oppdatering her i bloggen. Denne gangen har jeg laget et dt bidrag til Belles'n Whistles utfordringsblogg. Denne uken har vi følgende oppgave: "Anything but winter". Vi ønsker nemlig å se alt annet enn vinterkort.  

Jeg har brukt et "gammelt" stempel på mitt kort. Det er malt med distress ink, refiller. Kantene er svertet med distress ink. Motivet er stanset ut med en spellbinders die. Jeg har også dekorert rundt kanten på motivet med liquid pearls.
Mønsterarkene er fra Melissa Frances og Maja Design. Kortet er pyntet med div. blomster, blonder, en tag og charms. Bak motivet ligger en kakeserviett. Fotohjørner fra en qk dies.

Ønsker alle en fin kveld. Her er det snart tid for en tur på håndballtrening.

4 kommentarer:

Anonym sa...

I really love your card hun!! Gorgeous details and stunning design!! Love your tag behind the image! (This would fit with the Inky Impressions challenge that went up today if you'd like to add it!) TFS!! HUGS

Anne sa...

For et lekkert kort, jeg elsker fargene du har brukt, og all pynten er helt nydelig. :)

Ha en fin kveld.
Klem, Anne.

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Åh, for et nydelig kort! :))

Anonym sa...

Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thank you for the post. I will definitely comeback.