onsdag 26. januar 2011

Magnolia ~Julekort

Et nytt kort til Hjertebodens juleblogg blir levert i dag. Dette er det tredje og siste julekortet mitt denne måneden. Dersom du ikke har levert bidrag og fremdeles har lyst til å være med, så er det bare å henge seg på. Vi har fremdeles plass til flere. 

Motivet på dette kortet er fra Magnolia, tror det er fra kolleksjonen som kom ut i 2009. Jeg har malt med distress ink, refiller. Kantene på mønsterpapir og motiv er svertet med distress ink og deretter sydd på symaskin. Jeg har også brukt glitterlim, gold, langs kantene.
Mønsterpapirene kommer fra Maja Design. Blomstene er gamle, de dukket opp etter rydding på hobbyrommet. Greit å få brukt litt av det jeg har liggende. Har også pyntet med brads, blonder og bånd. Tag fra Tim Holtz.
Håper det er flere som har lyst til å delta med kort til julebloggen.
Ønsker dere en fin kveld.

2 kommentarer:

Therese sa...

Det var et nydelig kort. Lekker blonde du har brukt. Hadde tenkt å hive meg på Hjertebodens juleblogg, men er stygt redd for at jeg ikke klarer 3 julekort nå på tampen av denne måneden. ;)

Mona Evy sa...

Nydelig julekort Audhild!! herlig motiv den nissen. Lekker fargelagt og kjempe fint pyntet! ha en fin kveld! klem, Mona