onsdag 11. mai 2011

BnW: Cupcake


 Et kjapt innlegg herfra utpå kvelden.
 Jeg har laget en muffins i papir. Først laget jeg en form, denne er dekorert med mønsterpapir fra Maja Design. Under blomstene ligger det en isoporkule som er delt på midten og limt sammen igjen med limputer. Dermed har jeg plass til en liten tag nedi, slik at jeg kan skrive en hilsen. Tagen ligger under det malte motivet. 
 Selve muffinsen er dekorert med flere lag blomster. Blomstene er delt i to før jeg har limt de på. Jeg har også brukt litt brun kartong for å lage sjokoladekrem. Vet ikke helt om dette ble så vellykket.
 Når alle blomstene var limt fast og tagen med motiv plassert tok jeg på litt lim. Deretter strødde jeg glitter på muffinsen. Under ser dere et nærbilde av det søte motivet fra BnW.
Det ligger også bilde av muffinsen i utfordringsbloggen til BnW. De to neste ukene ønsker vi å se blomster på kort som ikke er firkantede.

6 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG, this is absolutely delightful...love that cute image and what a fabulous job with the cupcake!!!!! Looks luscious!

Janine - Ellabella sa...

Oh wow, this is absolutely stunning. Just love everything about this project. Hugs Janine

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Jorunn sa...

Wow - denne var virkelig lekker! Syns absolutt den var vellykket ja, jeg er imponert :) Så god ide å dele på midten og putte tag inni, og så moro å få et slikt uvanlig "kort". Helt nydelig!!

Janine - Ellabella sa...

OMG! this is stunning...I love everything about it...Janine

Riet sa...

So beautiful.

Hugs Riet.xx