torsdag 12. mai 2011

Sweet Pea: Konfirmasjon

 Jeg har laget enda et konfirmasjonskort. Håper du er klar, for jeg har mange bilder.
Motivet på kortet er fra Sweet Pea stamps. Du kan kjøpe stempelet i Hjerteboden.
Jeg har malt motivet med distress ink, refiller. Har også brukt glitterlim, star dust, og crackle paint på motivet.
 De stilige mønsterarkene er fra Inkido. Jeg angrer allerede på at jeg ikke bestilte flere med en gang, for jeg har brukt opp de jeg kjøpte. Sommerfuglen i det ene hjørnet på kortet er dekorert med glitterlim. Den er fra et klippeark kjøpt på Panduro.
 Kortet er pyntet med roser fra Wild Orcid Crafts og en lilje fra Hobbyhimmelen.
 Tekststempelet jeg har brukt er fra Stempelglede. Jeg har også knyttet et satengbånd fast på kortet.
Tusen takk for at du besøker bloggen min :)

5 kommentarer:

Marlies sa...

A gorgeous card! I love the soft colours and great image!
hugs, Marlies

Christina C. sa...

This is a magnificent work of art!

Janine - Ellabella sa...

Oh this is so stunning!! Beautifully coloured ~ what gorgeous papers and flowers ~love it!!

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

you are in reality a good webmaster. The web site loading velocity is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick. Also, The contents are masterpiece. you have performed a magnificent task in this matter!