fredag 15. juli 2011

WoJ: Gavepose guttekonfirmant

 Her kommer en ny gavepose. Håper du er klar, for jeg har mange bilder.
Disse posene er enkle og raske å lage.
Motivet jeg har brukt kommer også denne gangen fra Whiff of Joy.
 Tekststempelet er fra Stempelglede.
Mønsterarket er fra Pion Design. Jeg fant det i resteskuffen min :)
 Klypen av metall som holder posen sammen i toppen, er fra Tim Holtz.
 Kortet er pyntet med en tag fra Magnolia, bånd, og stjerner trykket ut med en qk dies.
Tusen takk for at du besøker bloggen min

4 kommentarer:

Christina C. sa...

Perfect confirmation card.....totally stunning work!

Sylvia sa...

Skikkelig lekker denne:-))

Pysselbus sa...

Fantastiskt vackert! Läckert att motivet är så ljust i färgsättningen! Perfekt till en konfirmant!

Ha en härlig helg!
Kram

Linda

Anonym sa...

Thank you a bunch for sharing this with all people you really recognise what you are talking approximately! Bookmarked. Please also visit my web site =). We could have a link change contract among us!