onsdag 13. juli 2011

BnW: Fargeutfordring

 Her er kortet mitt til denne ukens utfordring hos Belles 'n Whistles.
Vi ønsker å se kort der du bruker fargene rød, gul og blå.
Dette ble en stor utfordring for meg, det er sjelden jeg kombinerer disse fargene. 
Likevel var det gøy å prøve noe annet.
 Motivet jeg har brukt på kortet mitt er fra en kolleksjon som ble utgitt for lenge siden. 
Jeg har malt den søte jenta med distress ink, refiller.
Mønsterarkene på kortet er fra Maja Design.
Tag fra Magnolia DooHickey.
Tusen takk for at du besøker bloggen min :)

3 kommentarer:

Anne sa...

Spennende fargekombinasjon ja! :)
Nyydelig oppsett og motiv. :)

Christina C. sa...

This is an incredible card.....magnificent coloring of this precious image! Absolutely adorable!

Julie sa...

Nydelig kort Audhild!!! :o)