søndag 15. april 2012

Creatalicious Challenges: Sommerfugler og blomster

Det er tid for en ny utfordring hos Creatalicious Challenges
Denne gangen er temaet sommerfugler og blomster. 
Det betyr at du må plassere sommerfugler og blomster en eller annen plass på kortet/ papirprosjektet ditt. 
Jeg har brukt to utklippsommerfugler fra Karen Marie Klip.
Det stilige motivet er malt med distress ink, refiller. Jeg har også pyntet med glitterlim.
Motivet er fra Tickled Pink Stamps. Jeg har også pyntet med glitterlim.
Om ikke så lenge kommer kule stempler fra Tickled Pink Stamps for salg i Hjerteboden, jeg gleder med.
Da skal jeg utvide stempelsamlingen min (igjen).
Tekststempelet "til konfirmanten" er fra Stempelglede. Poststemplene jeg har brukt kommer fra Kort og Godt.
Konfirmasjonskortet er laget med utgangspunkt i en papirpose. Jeg har malt posen med akrylmaling. 
Etterpå har jeg dekorert den med pyntepapirer og en gammel bokside.
Borden øverst og nederst på kortet er laget med en DooHickey fra Magnolia. 
Tags er også stanset ut med Magnolia DooHickeys.
Bak motivet har jeg plassert en liten kakeserviett.
Har også pyntet med blonder, roser og blomster.
På bildet under ser du også tagen som skal ligge inni posekortet.
Ønsker alle en fin søndag.
Ta en tur innom Creatalicious bloggen for å se flere fine kort 
og for å delta i utfordringen

5 kommentarer:

Anne sa...

Nydelig flotte og lyse farger.
Lekkert fargelagt og så fine papirer og farger.

Klem, Anne.

Hanna sa...

Otroligt läckert Audhild! :)
Vackra mjuka färger och härliga detaljer precis som alltid :)

stor kram,
Hanna

nicolet sa...

It´s so lovely!!
Hugs Nicolet

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

F*ckin’ remarkable things here. I’m very glad to see your article. Thanks a lot and i'm looking forward to contact you. Will you please drop me a mail?